Monday, August 1, 2011

slmt hari berpuase yg kedue y'all.
tadi mase makan sahur, i thought of something.
aku ni setie jugak rupenye.

dah bertahun2 aku dgn die. dari aku kecik2 lagi.
and i never find another substitute.
bak kate wondergirls "i wan nobody nobody but u" gitu.
kalau die takde, aku tak selere makan.
bukan takat aku je yg tak selere,
adik2 aku pun tak selere gak.
kalau mak aku bagi option yg lain,
sanggup aku tak makan. 
tak best kot kalau die takde.
and that was a big thing for me yg wajib makan
setiap kali waktu makan. ngee~~~

haaaa... setie kan aku?
rasenye macam agak seumur hidup jugaklah aku setie dgn yg satu ni.
siapakah die yg satu ni?

........
...
..

tadaaaa!!!!!
kicap manis yg paling sedap di alam semeste!!!!!

p/s: derrr... bulan puase la aku nak cerite pasal makanan. haha!!

1 comment:

AKU CHUN said...

Mak aku cakap kicap ni dah mahal sekarang...