Thursday, March 31, 2011

mamam!!

nite y'all (>_<)
okeh. malam ni no more posts about bas. diorang dah komplain.
fine. aku buat post pasal bende lain.


highlight of the day : mamam sedap di restoran saba'.
ape yg bestnye di situ?
nasik die yg seketul2, yg panjang2, yg sungguh enak di makan begitu saje.

ohhhhhhh~~~~ nasik die sgt sedap. tapi ayam dlm pic ni cam hangus je kan??

setakat ni aku pernah try makan nasik arab die je lah. sedap 
gile kot.
harge pun boleh tahan.
restoran nih terletak dekat sebelah stesen lrt setiawangsa. 
ala... yg dekat dgn rumah apartmen yg super cantik gile tuuu...

restoran saba' kt tingkat 2 dan 3

rupe pinggan lepas habis makan.
sangat best dapat makan sedap dan hang out dengan mereke sambil merepek
yg bukan2. and that nasik is so sedapppppp...
tapi lenkali nak makan kebab die pulak.
tapi sayang, takde mamat waiter yg cute utk di'usha'.

inilah rakan2. mmg sengaje letak gambar gelap utk melindungi privasi mereke.......

kecuali mereke. privasi mereke mmg tak perlu dilindungi. mereke mmg bercite2 utk menjadi populer.
oh. lepas kenyang makan, kami bertolak pulang. kenderaan sudah menunggu kami
di stesen. tapi singgah sebentar di surau stesen. sblm keluar, wajib dipastikan
bahawa dompet berada di dalam beg (even tho takde la byk mane duit tu...)

sudah selamat pulang. okeh, azimah. sile pegi tido supaye esok boleh bangun
awal dan dapat makan roti canai budak ini belanje. 
wheee~~~~~~
nite y'alls.

p/s-sedang melayan lagu encik david cook yg hensem dan bersuare macho.

3 comments:

aku chun said...

ye! cita-cita saya untuk menjadi popular! hahaha. kurengggg!

adah cookie said...

Nak jugakk!!! macam nasi beriani je nasi arab tu.. teringin.. huhu

azim ikin said...

ana yg chun: tapi kalau aku letak kt blog aku gmbr kau mmg takkan populer lah.
along: sile lah menjenguk sy di sini lepas tu boleh singgah mamam.