Tuesday, February 15, 2011

family saye...

i luv ma family...
saye kagum dgn along sbb dapat tahan bergayut di tepon selame
beberape jam sehari. hebatttt...
saye kagum dgn angah sbb die boleh buat kerje2 yg selalunye budak2 lelaki je
nak buat dgn senangnye. die mmg wanita gagah.
saye kagum dgn awie sbb die boleh buat salah, lepas tu bile orang
nak marah je, die buat muke comel sampai orang tak jadi marah.
saye kagum dgn adik sbb die boleh buat orang sakit hati dgn die
with just a word. hah,hebat ke tu??
saye kagum dgn mak sbb die jarang naik angin walaupun anak2
die mmg selalu je menguji kesabaran die. maaf makkk...
saye kagum dgn ayah sbb die seorang yg sgt cool in any 
situation. best kan...
this is ma family... yg plg tak comel tu aku lah tu ;p

kesimpulannye, keluarge saye mmg mengkagumkan saye.
i luv ma family very much.
wheee~~~

2 comments:

nadha said...

Hehe.. Awie is cool!

adah cookie said...

adik la yg paling tak comel.. sebab klu dalam gelap aku tak nampak dia.. muahahahaha