Friday, December 31, 2010

tahun baru

tinggal beberape minit lg je nk masuk tahun 2011 (waktu aku menaip ni)..
aku tgk people out there sibuk nk pegi celebrate the new year... and then aku terfikir... what's the big deal sampai nk menyambut besar2an... dgn konsert lah, parti lah, watever lah.... bukannye dapat ape2 faedah pon nak sambut2 camnih...
bagi aku semue ni buang mase je.... bukannye aku tak mensyukuri what we have sekarang, bukannye aku tak rase excited dgn kedatangan tahun baru ni, tapi toksah la nk sambut gile2 cm ramai org buat nih.... nak countdown2 barang.... dah countdown lepas tu nak buat ape.....
lompat2 kt tgh2 orang ramai sambil menjerit2... waddehel kan? lagi baik kan kalau kite dok diam2 kt rumah sambil sujud syukur sbb berjaye survive sampai ke tahun baru ke...... kite muhasabah diri balik ape yg kite dah buat these past years ke.... tak pon just tidor je... haha... kan lagi berfaedah tu..... 
bukannye kite takleh nk berazam tahun baru kalau kite tak pegi menyambut kt mane2 konsert ke, tempat hiburan ke.... boleh je aku berazam tahun baru diam2 kt depan tv ke... depan lappy ke..... same je..... ade je tercapai azam aku tu kan... yg penting niat dan usaha kite.... jangan la syok sangat nk menyambut tahun baru sampai terlupe dunie kan.....
haha, penat sudah aku merepek hari ni..... 
adios ;)

No comments: