Wednesday, December 22, 2010

oh.
awal semester.
uia start awal pulak berbanding uni lain.
maksudnye?
maksudnye, incik penyumbang biasiswa akan lambat memasukkan wang ke dlm akaun bank aku.
huhu...
mereke nk masukkan duit seiring dan sejalan seindah bunga di taman
dgn uni2 yg lain.
aku dgr kabar yg blh dipercayai dr sumber yg dipercayai
mengatekan bahawa itu duit akan masuk hujung bulan 1 @ awal bulan 2...
memang terpakse meminta derma kilat drpd keluarge la nmpknye..
haha...
rase2nye adik beradik ade duit lebih x...
nak ngepau merekelah.

memang x kesampaianlah nia suci murni aku utk
meng'invest' duit aku ke dlm akaun2 kedai2 baju serte kasut dan beg,
tak lupe juge kpd akaun kinokuniya & MPH...
tader fulus maaa... tader boley shoppink2...
so say goodbye to my angan2 mat jenin nk menyertai org ramai
bersuka ria membeli belah sempene Year End Sale ni...

oh sedih.
tu laaaa... sem lepas berjoli tak hengat dunie...
kan dah sem ni jatuh muflis...
mcm dah nk kene fail bankruptcy kt SSM je...
oh tidak, ape yg aku merepek tak tentu hale nih....
bersabar ye wahai azimah..
dikala org lain sibuk meng'enjoy'kan diri
aku terpakse menahan rase....
takpe... takpe...
bulan depan aku balas dendam...
hehehehe... [gelak kejam]

No comments: