Sunday, December 26, 2010

Lupakanlah semua ini

wat de hek dengan itu tajuk ala2 drama?
haha....tyme2 tader duit miskin papa kedana lah sume keperluan asas aku 
nk menghabeskan diri masing2. 
dayemmmm betol ku rasekan di saat2 ini. 
bilekah incik ( cik dan puan juge dialu2kan) hero in shining armor nk dtg berikan bantuan pernafasan kt dompet aku yg tengah nazak nih? 
huuu.... bersabarlah wahai azimah.... sikit je lagi nk hujung bulan satu...... 
tgk balik kalender.... dayemmm sekali lagi... baru nk hujung bulan 12 rupenye..... 
ishhhhhhhhh

sekali lagi, bertabahlah wahai hati dan perasaan..
marilah kite same2 merancang perbelanjaan sehingge bantuan kewangan tibe...
sile lupekan past pud past pud kegemaran aku 
(nak prosperity mekdi.....huhuh)
dan sile juge lupekan buku2 yg menantikan kehadiran aku di kinokuniya, tak
lupe juge di mph......
selain itu, silelah merestrictkan diri sendiri drpd membeli majalah2 serte
komik2 yg tak mendatangkan pekdah kpd perkembangan intelektual aku....
takyah beli paper juge skrg.. bace kt opis sudehhhh

lagi.. lagi... ape ye......
hmmmmmmmmmmmmm......
haaaaa......
my guiltiest pleasure...
online shopping.
silelah lupekan niat murni nk beli itu blaus biru yg aku gerenti bleh buat aku
nampak ayu serte comel montel manje bile aku memakainye...
juge lupekan itu slim wallet yg muat2 kt poket jeans aku supaya
aku tak payah angkut beg beso2 mcm nk balik kampung seploh hari....
juge silelah melupekan angan2 tentang itu beg yg super setayel gile tu....
pendek kate silelah lupekan part time job aku sbg
online shopper tegar itu.....

sesungguhnye,
mulai tika dan saat ini,
aku terpakse hidup zuhud dan melupekan segale keinginan materialistikku...
chewah ayat.... terpengaruh dgn novel sungguh.
marilah kite bersame2 menabung utk mase depan yg 
cemerlang,gemilang dan terbilang
(err... skrg dah tuka motto 1Malaysia laaaa...
kan aku dah kate aku ketinggalan zaman)

haha.. mesti best kalo aku ade duit berkepuk2 mcm nih dlm bank kan???

No comments: