Wednesday, September 22, 2010

post post-raye

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin....

dah lame rasenye aku x meng'update' ini belog....
biase la, di musim perayaan ni mane ade mase nk ber'belog'2 ni (tipu je...)
raye thn ni.... better than last year lah.
at least, our family is not the sole family at kampung beraye bersame nenek tercinte ( tak mcm thn lepas, kesunyian sungguh kami ketike itu)
ditambah lg, thn ni kami beraye dgn sepupu baru
comel sungguh itu baby (walaupun sy takut nk pegang die sbb kecik sgt....)
nnt alisha dah besar dan tough sikit blh la kakak pegang alisha ye

habes dah cerite pasal raye saye...
not much...
i'm not the kind of person yg suke celebrate things lame2...
sehari due cukup la kan....

skrg nk rant pasal hari sy yg sgt penuh dgn perasaan...
ehhhhhhbetul ke perkataan tu?
ape2 jela......
yg aku tau, hari ni dimulekan dgn sakit kepale,
lepas tu buat keje sikit, pastu g kelas...
tak ngantuk lak aku dlm kelas td.. miracle sungguh
pastu kelas ptg g dgr career talk by cimb
blh tahan lawak gk la pakcik tu...
baru aku tau ade gk org letak gmbr posing gedix2 cm gmbr profile pic fb kt dlm resume
bijaksane sungguh mereke tu kan

mlm pulak....
terpakse re-do balik assignment yg aku dah siapkan
demmmmm!!!!
dah tu lak, buku audit yg aku t'pakse bace sbb hari jumaat ade exam
tersgtlah memboringkan.....
aku dpt rasekan yg dlm kepale otak aku ade satu tembok yg tinggi
lagi lebar serte tebal yg menghalang segale ilmu2
yg aku bace dr masuk dlm otak aku..
sbb bile aku bc buku je....
pastu try recall blk ape yg aku bc....
langsung x dpt nk recall...
tensi sungguh....

dan terpakse la aku ber'internet' utk menghilangkan ketensenan aku
(alasan je niiii......)
and i would like to thank this person for making me smile and laugh
and grins in front of my lappy like a crazy person....
thanks for being so cute and dorky and funny
(plus looking soooooooooooo handsome too)
at least aku lupe la kejap ketensenan yg melande di jiwe.....
jgn lps ni lupe nk smbg stadi balik dah le cik azima oiiii
erk, siapakah gerangan itu manusia yg bisa membuatkan
aku ketawa?????
jeng jeng jenggggggg......
cluenye ade di wallpaper lappy sy....
juge gmbrnye ade somewhere in this belog.

with that... i end my rant for tonight...
(mebbe kalau masih sakit jiwe lg, aku sambung lagi pasni...)

No comments: